Myy pörisee usein - ja kovaa!
Ihanaa on, kun Myy kiipeää syliin, pyörii pari kertaa ympäri tallatakseen hyvän pedin itselleen, asettuu siihen kerälle ja alkaa pöristä. Meidän pieni karvapallo.
Sallin kanssa ovat taas leikkineet kovasti. Nyt on hitiksi tullut Sallin Ikeasta ostettu putki. Toinen kaveruksista on putken sisällä ja toinen ulkopuolella, sitten Salli rapistelee putken pintaa ja Myy hyökkää siihen - tapahtumaa seuraa kova naurukiljunta. Toinen tapa leikkiä on kurkkia putken päistä ja leikkiä "kukkuuta" ja nauraa räkättää, jos molemmat sattuvat katsomaan samaan aikaan putkesta sisään. Silloin Myy karauttaa iloisesti toiseen päähän putkea Sallin luo haastamaan Sallia leikkimään.
Myy raukka joutuu päivän mittaan usein myös nenänpainelun kohteeksi, kun Salli tarkistaa, kuuluuko myös Myyn nenästä "piip". Kuuluu siitäkin :). Myy ei ole kevyestä painalluksesta moksiskaan, tarjoaa vaan nenäänsä enemmällekin tutkimukselle.
Mä en ole ikinä ennen nähnyt kissaa, joka ajaa häntäänsä takaa, mutta nyt olen. Jotenkin se, että kissa ajaa häntäänsä takaa on vieläkin hauskemman näköistä kuin koirien vastaava touhu.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti