torstai 7. toukokuuta 2009

Hoitotoimenpiteitä

Eilen leikkasin ensimmäistä kertaa Myyn - tai yleensäkään minkään kissan - kynsiä. Ihan hienosti hoitui, vaikka toki aika varovaisesti vain nipsaisin. Eilen käsiteltiin etutassut, takatassujen vuoro on huomenna, mun uskallukseni loppui kesken...
Suuhunkin kurkisteltiin ja se sujui suurempia mukisematta.

Silmiä on putsattu rähmästä monta kertaa päivässä.

Furminaattorista Myy ei oikein vielä välitä. Tai välittää, mutta mieluummin leikkikaluna kuin turkinhoitajana. Ehkäpä tuollainen pikkukissakin vielä oppii, miten ihanaa on, kun joku kampaa.

Viikonloppuna on pikkuiselle luvassa matokuurin aloitus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti