Perjantaina, eli Wappupäivänä järjestettiin Myyn ristiäiset - täytyyhän kissalle nimi antaa. Meidän ystäviä tuli grillaamaan, viettämään piknikiä ja nauttimaan kauniista säästä. Myy sai olla kohtuullisen hyvin rauhassa sisällä. Pari kertaa piti lasten päästä katsomaan Myytä, mistä Myy tuntui olevan enemmänkin innoissaan kuin kauhuissaan.
Ensimmäinen onnettomuuskin sattui perjantaina, kun Myy hyppäsi mun sylistäni ja laskeutui huonossa asennossa maahan ja satutti jalkaansa. Ei pikkuinen korkealta hypännyt, kun olin kyykistyneenä lattialle, mutta jalkaan kuitenkin sattui. Onneksi Kaija oli varmuudeksi laittanut pentupakettiin mukaan Arnicaa. Pari kuulaa liuotin veteen ja annoin Myylle. Myy alkoi heti lääkityksen perään päiväunille - ensimmäistä kertaa Kaiukselta tullut pesä tuli käyttöön - ja kun se niiltä unilta heräsi, ei jalassa enää tuntunut olevan mitään vikaa. Olen senkin jälkeen jalkaa tarkkaillut, eikä vauhdikkaan menon perusteella mitään vaivaa jäänyt. Onneksi taidettiin tällä kertaa selvitä säikähdyksellä.
Illemmalla vietettiin juhlallisesti Myyn nimeämishetki, Tomi toimi "pastorina". Juhlallisesti Myyn nimeksi ilmoitettiin Myy Clarabella Westerholm. "Virtenä" veisattiin "Kissa vieköön, kyllä sul' on silmät...".
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti