keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Märkä kissa

Vessanpöntössä on käyty.
Onneksi Pate oli kotona ja ihan vieressäkin tekemässä aamutoimia - ja pönttö puhdas. Myy oli itse onneksi päässyt pois. Normaalisti meillä pöntön kannet pidetään alhalla, mutta Myy ehti nyt väliin ;).

1 kommentti: