Vessanpöntössä on käyty.
Onneksi Pate oli kotona ja ihan vieressäkin tekemässä aamutoimia - ja pönttö puhdas. Myy oli itse onneksi päässyt pois. Normaalisti meillä pöntön kannet pidetään alhalla, mutta Myy ehti nyt väliin ;).
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Voi ei. :D :D :D
VastaaPoista