maanantai 1. kesäkuuta 2009

Suuri saalistaja hyökkää!

Myy leikkii paljon hyökkäysleikkejä. Lempilelu on "pölyhuiska", eli keltaisista höyhenistä tehty huiska kepin päässä. Sillä jaksetaan leikkiä vaikka kuinka kauan. Tänään Pate osti kaupasta Sallille leikkivirvelin, jolla pystyy näköjään kuitenkin jopa vähän heittämään. Se on ollut Myyn tämän päiväinen hitti.

Rassu pieni joutui tänään kylpyyn, kun koepestiin tyttö ennen viikonlopun pesuoperaatiota. Operaatio vaatii vielä meiltä kaikilta hieman totuttelua ja opettelua. Hyviä kissnapesuvinkkejä otetaan mieluusti vastaan! Kivasti lähti karvaa pesussa ja nyt tuntuu Myy ihanan pehmeältä. Pesun päälle Myy pääsi lämmittelemään saunaan (jossa oli muuten sunnuntaina yhtä aikaa meidänkin kanssa!) jälkilöylyille, eikä onneksi jaksanut olla pitkään vihainen.

Vähän jo jännittää sunnuntain näyttely. Se osallistumiskirje tms. kolahti postiluukusta viime viikolla. Oman lisämausteensa tuohon näyttelyyn tuo se, että ollaan edellinen yö anoppilassa, josta varmaankin aiheutuu Myy-rassulle lisästressiä. Toisaalta tuo pienisuurisaalistaja vaikuttaa olevan todella rohkea, eikä ainakaan ihmisiä pelkää - ehkäpä Myy sopeutuu anoppilaan nopeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti