Myyn toinen kulmahammas roikkuu ja lähtee kohta irti (jossei yöllä lähtenyt). Meidän pikkusesta tulee iso kissa, kun löysät maitohampaat vaihtuu kireisiin piimähampaisiin.
Sunnuntaina mennään Hyvinkäälle näyttelyyn. Jännittää... Tänään matkustetaan Keski-Uusimaalle anoppilaan ja sieltä sitten sunnuntaina Hyvinkäälle. Toivottavasti Myy ei ota hirveesti nokkiinsa autossa olemisesta tai uudesta paikasta.

Miten pikku-Myy on toipunut näyttelystä? Toivottavasti kokemus ei ollut epämieluisa ja joskus niissä merkeissä taas nähdään :-)
VastaaPoista