perjantai 5. kesäkuuta 2009

Kireet piimähampaat

Myyn toinen kulmahammas roikkuu ja lähtee kohta irti (jossei yöllä lähtenyt). Meidän pikkusesta tulee iso kissa, kun löysät maitohampaat vaihtuu kireisiin piimähampaisiin.
Sunnuntaina mennään Hyvinkäälle näyttelyyn. Jännittää... Tänään matkustetaan Keski-Uusimaalle anoppilaan ja sieltä sitten sunnuntaina Hyvinkäälle. Toivottavasti Myy ei ota hirveesti nokkiinsa autossa olemisesta tai uudesta paikasta.

1 kommentti:

  1. Miten pikku-Myy on toipunut näyttelystä? Toivottavasti kokemus ei ollut epämieluisa ja joskus niissä merkeissä taas nähdään :-)

    VastaaPoista