torstai 3. syyskuuta 2009

Muutama kuva vielä

Suihkupullo on jouduttu ottamaan meillä käyttöön, kun ei tuota kissaa saatu pois verhoista muuten. Pullo on edelleen aina näkyvissä. Salli tykkää suihkutella itseään ja vaatii välillä suihkausta :). Mutta toi pikkuinen ihmislapsi on myös alkanut kovin komentaa Myytä. "Poissieltä" kuuluu koko ajan ja suihkupullon kanssa neiti ryntää kissaa kohti. Salli ei osaa suihkauttaa kuin itseään kohti, Myykin on tämän huomannut, lähinnä mulkaisee Sallia eikä tottele komentelua.
Öisin Myy nukkuu mun ja Paten välissä tai mun jalkopäässäni - toki välillä tulee pörisemään tyynylle, ihan viereen. Paras unipaikka kuitenkin Myyn mielestä olisi Sallin sängyssä - etenkin, kun ihmiskaveri näin avuliaasti asettelee unirasunsa Mykkyrälle peitoksi.

Sitä pureskelua olen yrittänyt estää tarjoamalla Myylle taistelukaveriksi karvaturreja.


Tässä vielä kohtuu tuore otos kauniista kissastamme.


Myy, tai Mykkyräksi tuota nykyään melkein kutsutaan, on sulattanut kaikkien meillä käyvien ihmisten sydämen olemalla oma ihana, rohkea, rakastava itsensä. Myyhyn tutustuttuaan moni on sanonut ottavansa Burman, jos joskus kissa otetaan. Kasvattajat! Teille on kohta tulossa varauksia ja paljon ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti